sVEIKI. Turiu tokia problemele, im savininkas atnesė banko išrašus kuriuose yra ne tik su im veikla susije pavedimai. Tai dabar nezinau ka daryti kad likuciai atitiktu kiek nagrinejau tai pajamos ne is im veiklos, o islaidos tai is imones.... neisivaizduoju ka daryt...padekite kas nors aciu
sVEIKI. Turiu tokia problemele, im savininkas atnesė banko išrašus kuriuose yra ne tik su im veikla susije pavedimai. Tai dabar nezinau ka daryti kad likuciai atitiktu kiek nagrinejau tai pajamos ne is im veiklos, o islaidos tai is imones.... neisivaizduoju ka daryt...padekite kas nors aciu
As savo praktikoje tokias islaidas "uznesu" atskaitingam asmeniui ir jis siuo atveju lieka skolingas imonei. Kitu atveju turetum prideti prie apmoketinamojo darbo uzmokescio ir isskaityti GPM.
TAI JO ASMENINĖ SASKAITA BET JIS IS JOS PERVEDINEDAVO IR SU IM SUSIJUSIEMS VEIKSNIAMS, KAIP MOKESCIAI IR PAN...
Jei tai jo asmeninė sąskaita,tai prie ko čia įmonė?Tau rūpi tik įmonės sąskaitos išrašai.O įmonės (nesvarbu ar tai individuali,ar UAB,ar ūkininkas )sąskaita yra tokia kur sąskaitos pavadinime taip ir skamba - tarkim ūkininkas A..B...,arba Individuali Petro kažkokio įmonė,ar UAB " Spyris"...O jei tai individuali suprantu tavo atveju savininko sąskaita kaip fizinio asmens tai išrašai tau nereikalingi.Banko sąskaitos įmonė suprantu neturi?
TAI JO ASMENINĖ SASKAITA BET JIS IS JOS PERVEDINEDAVO IR SU IM SUSIJUSIEMS VEIKSNIAMS, KAIP MOKESCIAI IR PAN...
Tikriausiai savininkas yra dar tik pradedantis verslininkas ir nežino, kaip teisingai elgtis, kad nesupainiotų įmonės ir savų pinigų. Šiuo atveju patarčiau padaryti taip (kadangi jis apmokėjo įmonės skolas ir mokesčius): parašykite pažymą, kad savininkas savo lėšomis apmokėjo tą ir tą, pridėkite prie jos sąskaitos išrašą, o apskaitoje registruokite įmonės skolų sumažėjimą ir skolą savininkui. Registruoti savininko įnašą gal būtų nevisai tikslu, nes grynųjų pinigų jis į banką neįnešė. O ateityje paaiškinkite savininkui, kad geriau jis pervestų pinigus iš savo sąskaitos į įmonės sąskaitą, kaip "Savininko įnašas apyvartinėms lėšoms papildyti", o tada jau mokesčius ir skolas mokėsite iš įmonės sąskaitos. Aišku, jokių banko išlaidų už pavedimus apskaitoje nefiksuokite.
As savo praktikoje tokias islaidas "uznesu" atskaitingam asmeniui ir jis siuo atveju lieka skolingas imonei. Kitu atveju turetum prideti prie apmoketinamojo darbo uzmokescio ir isskaityti GPM.
o ka daryti su likuciais? banko mokesciais? juk jie nuskaiciuoti už pavedimus ne dėl im veiklos....
neleidž.atskaitymai ,gal taip paprasšiau.
jei tai savininko rweikmėsm , išmokėti iš likutinio, ir pateikti atakkaita pasibaigus metams vmi, jis susimokes mokescius
TAI JO ASMENINĖ SASKAITA BET JIS IS JOS PERVEDINEDAVO IR SU IM SUSIJUSIEMS VEIKSNIAMS, KAIP MOKESCIAI IR PAN...
jeigu UAB, tai paimk ir surašyk šias sumas per atsiskaitytinius asm.
Jei tai jo asmeninė sąskaita,tai prie ko čia įmonė?Tau rūpi tik įmonės sąskaitos išrašai.O įmonės (nesvarbu ar tai individuali,ar UAB,ar ūkininkas )sąskaita yra tokia kur sąskaitos pavadinime taip ir skamba - tarkim ūkininkas A..B...,arba Individuali Petro kažkokio įmonė,ar UAB " Spyris"...O jei tai individuali suprantu tavo atveju savininko sąskaita kaip fizinio asmens tai išrašai tau nereikalingi.Banko sąskaitos įmonė suprantu neturi?
Tikriausiai savininkas yra dar tik pradedantis verslininkas ir nežino, kaip teisingai elgtis, kad nesupainiotų įmonės ir savų pinigų. Šiuo atveju patarčiau padaryti taip (kadangi jis apmokėjo įmonės skolas ir mokesčius): parašykite pažymą, kad savininkas savo lėšomis apmokėjo tą ir tą, pridėkite prie jos sąskaitos išrašą, o apskaitoje registruokite įmonės skolų sumažėjimą ir skolą savininkui. Registruoti savininko įnašą gal būtų nevisai tikslu, nes grynųjų pinigų jis į banką neįnešė. O ateityje paaiškinkite savininkui, kad geriau jis pervestų pinigus iš savo sąskaitos į įmonės sąskaitą, kaip "Savininko įnašas apyvartinėms lėšoms papildyti", o tada jau mokesčius ir skolas mokėsite iš įmonės sąskaitos. Aišku, jokių banko išlaidų už pavedimus apskaitoje nefiksuokite.