Prašau pagalbos, nes aš nesuprantu ar galima taip elgtis ir kaip čia buhalteriškai vyksta tokie dalykai, ar jie iš vis galimi. UAB direktorė pirko statybines medžiagas pagal sąskaitas kaip UAB veiklai. Tai vyko 2024m. Šiemet ji sumąstė, kad jai reikia tas statybines medžiagas nusipirkti sau asmeniškai. Mano jau balansas už 2024m sudarytas, na dar Registrų centrui neperduotas, bet jeigu tai ir būtų galimas toks sandoris aš nesuprantu kaip reikėtų viską sutvarkyti. Tas medžiagas aš nurašiau metų gale, sąskaitos apmokėtos, na mes ne PVM mokėtojai, bet UAB nevykdo jokių pardavimų užsiima architektiniais projektais..
Labai žinau, kad visos esate šiuo metu užsiėmusios, bet gal galite kas pakonsultuoti kaip man pasielgti minėtu atveju. Labai dėkoju iš anksto.
Labai žinau, kad visos esate šiuo metu užsiėmusios, bet gal galite kas pakonsultuoti kaip man pasielgti minėtu atveju. Labai dėkoju iš anksto.
Juk į RC nepridavėte nieko, esat ne PVM mokėtojai. Pagal jūsų veiklą nesuprantu kaip jūs jas ir kur nurašėte. Anuliuokite 2024-12-31 tą nurašymą, kaip klaidos taisymą įrašykite. Palikite medžiagas atsargose. Pakeiskit balansą. Dabar tegu direktorė nusiperka, išrašykite sąskaitą faktūrą ne mažesnei kainai negu pirkote. Sumokės ji įmonei pinigus. Tada nurašysite kaip parduotas medžiagas.