UAB apdraudė darbuotojus kelis nuo nelaimingų atsitikimų. Tai ar aš teisingai darau:Visą draudimo sumą dalinu iš mėnesių ir šių metų mėnesių draudimo sumą traukiu iš karto į sąnaudas, o kitų metų palieku ateinančių metų sąnaudų sąskaitoje??? O gal būtina kas mėnesį?
Ir dar iškilo klausimas įmonė atsidarė kortelę, tai kaip man tai tvarkyti, gal reikia atsidaryti kokią papildomą sąskaitą????
Ir dar iškilo klausimas įmonė atsidarė kortelę, tai kaip man tai tvarkyti, gal reikia atsidaryti kokią papildomą sąskaitą????
Aš apskaityčiau subsąskaitoje.
Dėl draudimo tai viskas teisingai,dalinti iš 12 ir į sąnaudas tą dalį kuri priklauso šiems metams ,o kas liko kitiems.
Bet dar yra vienas skirtumas,kas yra naudos gavėjas.? Jeigu naudos gavėjas yra darbuotojas,tada tai bus neleidžiami atskaitymai ,reikia išskaityti pajamų mokestį ir sodrą ir priskaityti sodtą dar 30,98%
O dėl kortelės tai užsivesti dar vieną banko sąskaitą.
Neleidžiani atskaitymai ir visi mokesčiai tik tada, kada yra ilgalaikis draudimas 5-10 m. ir naudos gavėjas yra darduotojas, o kai 12 mėn. ir draužiat kasmet viskas proporcingai į sąnaudas. Teko aiškintis su 1882 ir SODRA.