Gal galit pasakyt, kaip reikia vesti turimą ind.įmonės inventoriaus apskaitą? Ar turi būti specialus koks žurnalas, ar laisva forma? Ir kas ten turi būtinai fiksuotis?
kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.
kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.
Dėkoju už atsakymą ir jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?
kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.
Dėkoju už atsakymą ir jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?
kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.
Dėkoju už atsakymą ir, jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?
kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.
Dėkoju už atsakymą ir, jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?
kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.
Dėkoju už atsakymą ir, jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?
Na manyčiau spintos,stalai gauna inventorinius numerius,o smulkmenos nurašomos iškart,arba už kažkokį laikotarpį-mėnesį,katvirtį ar pan.Jei įmonė didelė-priskiriama atskaitingiems asmenims,kurie vykdo tą nurašymą,vykdo inventorizaciją metų gale,ar kitu laiku,kada pasirenka įmonė.
Apskaita vedama kaip ir bet kurioje kitoje įmonėje. Reikia nusistayti įmonės tvarką.
kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.
Dėkoju už atsakymą ir jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?
Dėkoju už atsakymą ir jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?
Dėkoju už atsakymą ir, jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?
Dėkoju už atsakymą ir, jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?
Dėkoju už atsakymą ir, jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?
Na manyčiau spintos,stalai gauna inventorinius numerius,o smulkmenos nurašomos iškart,arba už kažkokį laikotarpį-mėnesį,katvirtį ar pan.Jei įmonė didelė-priskiriama atskaitingiems asmenims,kurie vykdo tą nurašymą,vykdo inventorizaciją metų gale,ar kitu laiku,kada pasirenka įmonė.