SKAIČIUOKLĖ

Darbo ir poilsio

dienų skaičiuoklė

Maloniai kviečiame naudotis

SKAIČIUOKLĖ

Apskaita-123.lt

APSKAITOS PROGRAMOS

Nebrangios ir patogios apskaitos programėlės

Apskaita-123,lt

Portalas buhalteriams

FACEBOOKE

Maloniai kviečiame

FACEBOOK


Inventorius

Inventorius
#2989     2007-09-18 14:55   Ieva

Gal galit pasakyt, kaip reikia vesti turimą ind.įmonės inventoriaus apskaitą? Ar turi būti specialus koks žurnalas, ar laisva forma? Ir kas ten turi būtinai fiksuotis?

Siūlau šalinti

#12304     2007-09-18 15:56   Nijolė

Apskaita vedama kaip ir bet kurioje kitoje įmonėje. Reikia nusistayti įmonės tvarką.

  0
  0
Siūlau šalinti

#12306     2007-09-18 16:14   laima

kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.

  0
  0
Siūlau šalinti

#12372     2007-09-19 16:27   Ieva
2007-09-18 16:14   laima rašė:
kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.

Dėkoju už atsakymą ir jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?

  0
  0
Siūlau šalinti

#12373     2007-09-19 16:28   Ieva
2007-09-18 16:14   laima rašė:
kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.

Dėkoju už atsakymą ir jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?

  0
  0
Siūlau šalinti

#12374     2007-09-19 16:29   Ieva
2007-09-18 16:14   laima rašė:
kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.

Dėkoju už atsakymą ir, jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?

  0
  0
Siūlau šalinti

#12375     2007-09-19 16:30   Ieva
2007-09-18 16:14   laima rašė:
kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.

Dėkoju už atsakymą ir, jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?

  0
  0
Siūlau šalinti

#12376     2007-09-19 16:32   Ieva
2007-09-18 16:14   laima rašė:
kadangi inventoriaus išlaidos yra iškart priskiriamos sąnaudoms, tai ,mano manymu, labai yra patogu vesti tik jo kiekinę apskaitą. Didelėje įmonėjejis gali būti priskirtas ir konkretiems materialiai atsakingiems asmenims. Tai priklauso nuo įmonės pasirinktos politikos, įmonės specifikos ir kitus niuansus.

Dėkoju už atsakymą ir, jei teisingai supratau, tai tiesiog surašyti į žurnalą viską, kas yra įmonės naudojama...nuo spintų, stalų iki popieriaus ir tušinukų, išskyrus prekes pardavimui? ar smulkmenų nebūtina?

  0
  0
Siūlau šalinti

#12387     2007-09-19 21:55   Loreta

Na manyčiau spintos,stalai gauna inventorinius numerius,o smulkmenos nurašomos iškart,arba už kažkokį laikotarpį-mėnesį,katvirtį ar pan.Jei įmonė didelė-priskiriama atskaitingiems asmenims,kurie vykdo tą nurašymą,vykdo inventorizaciją metų gale,ar kitu laiku,kada pasirenka įmonė.

  0
  0
Siūlau šalinti