Ar kas nors galėtų padėti?Atėjau naujai į darbą ir jame naudojamasi senu sąskaitų planu, naujasis rekomentuotinas sąskaitų planas yra privalomas ar galima dirbti ir senu?
Paprasčiausiai gali pasikeisti senus sąkaitų nr. į naujus, rekomenduojamus pavyzdiniam plane. Tik reikia ažiūrėti, kad išliktų duomenų palyginamumas, nes nežinia, kaip ten pas jus programa leidžia tai daryti. Tai padarius pasitvirtini naują sąkaitų planą ir dirbi kaip esi įpratusi 🙂
Nezinau kaip privaloma, bet manau del įvairiu patogumu dirbti su nauju. Net pvz.: seminaruose remiamasi nauju sąskaitos planu pateikiant pavyzdžius.
Kiekviena įmonė susidaro savo sąskaitų planą, jei jus tenkina senasis, tai ir darbuokitės su juo
Paprasčiausiai gali pasikeisti senus sąkaitų nr. į naujus, rekomenduojamus pavyzdiniam plane. Tik reikia ažiūrėti, kad išliktų duomenų palyginamumas, nes nežinia, kaip ten pas jus programa leidžia tai daryti. Tai padarius pasitvirtini naują sąkaitų planą ir dirbi kaip esi įpratusi 🙂
Ačiū labai už komentarą