Laba diena...
Noriu pasitiklsinti. Kiek žinau įmonėje negali būti dviejų kasų, nebent tai yra kitas filialas įmonės. Kad turėti seifą įmonėje manau nėra bėda, tačiau jeigu ten laikoma dalis kasos grynųjų, brangesni daiktai ir pan. Pavyzdžiui patikrinimo metu VMI adminstratorius ar FNTT darbuotojas turi teisę paimti tą direktoriaus seifą, aišku ir mano kasą ir pan.
Patikrinimo metu pareigūnai turi teisę daryti kratą visoje įmonė, išskyrus darbuotojų asmeninius daiktus (rankines). Todėl jei bus nuspręstą kažką iš įmonės paimti bus surašytas poėmio protokolas ir jame bus smulkiai aprašyta, pvz. seifo išimamas turinys.
Supratau, dėkoju už atsakymą.
O nera imonei patogiau nuomotis seifa? maciau kad yra tokia teikiama paslauga https://www.florinus.lt/lt/paslaugos/seifu-nuoma , tai kaip tokiu variantu kaip tikrintu seifa? eitu i nuomos punkta?