Buhalterė serga ir turi biuletenį.Pasveikusi ateina į darbą ir reikia sutvarkyti visą krūvą buhalterinių dokumentų: kasos pajamų ir išlaidų orderiai ir t.t.
Kaip pasielgti su parašais,juk dokumentai tvarkomi tai tada kai buhalterė dirba,bet ūkinės operacijos buvo darytos tomis dienomis,kai buhalterė nedirbo.Pinigus inkasuoja tas kas dirba su kasos aparatu,
Kur galima rasti apie tai parašyta?
Kaip pasielgti su parašais,juk dokumentai tvarkomi tai tada kai buhalterė dirba,bet ūkinės operacijos buvo darytos tomis dienomis,kai buhalterė nedirbo.Pinigus inkasuoja tas kas dirba su kasos aparatu,
Kur galima rasti apie tai parašyta?
nematu čia jokios problemos dokumentus vistiek sutvarkys pats buhalteris bet ant dokumentų nepasirašinės už buhalterį lai pasirašo direktorius ir tiek
Kai buvau seminare sodros specialistai sake , kad reikia parasyti pazyma , kad dokumentai sutvarkyti ir pasirasyti po ligos .
Ačiū už nuomones. Bandysiu persižiurėti,kad kuo mažiau būtų parašų.Čia man pačiai buvo biuletenis.Gryžau į darbą ir iš inercijos betvarkydama visus sukauptus dokumentus keletą pasirašiau,poto tik susigriebiau,kad kogero-bus negerai.
Man ir atrodo,kad tegul Direktorius parašys įsakymą,kad dokumentai buvo sutvarkyti tada kai atėjau į darbą.
Gal neatskaitys SODRA išmoketų pinigėlių. Sunku,kai nėra kas pavaduoja.