Prašau pagalbos, nes aš nesuprantu ar galima taip elgtis ir kaip čia buhalteriškai vyksta tokie dalykai, ar jie iš vis galimi. UAB direktorė pirko statybines medžiagas pagal sąskaitas kaip UAB veiklai. Tai vyko 2024m. Šiemet ji sumąstė, kad jai reikia tas statybines medžiagas nusipirkti sau asmeniškai. Mano jau balansas už 2024m sudarytas, na dar Registrų centrui neperduotas, bet jeigu tai ir būtų galimas toks sandoris aš nesuprantu kaip reikėtų viską sutvarkyti. Tas medžiagas aš nurašiau metų gale, sąskaitos apmokėtos, na mes ne PVM mokėtojai, bet UAB nevykdo jokių pardavimų užsiima architektiniais projektais..
Labai žinau, kad visos esate šiuo metu užsiėmusios, bet gal galite kas pakonsultuoti kaip man pasielgti minėtu atveju. Labai dėkoju iš anksto.