Laba diena,
Kasip įprastai darote dėl klientų permokų, kai pavyzdžiui klientai juridiniai asmenys ir per klaidą permoka sąskaitą. Kreipiatės į juos dėl permokos, ar paliekate permoką kabėti, kol pats klientas kreipsis dėl permokos grąžinimo ar sudengimo?
Tik nereikia manęs auklėti, mielosios kolegės. Ir žinau, kada ir dėl ko darbą turėčiau keisti. Nepateisinu atmestinai dirbančių, kai, bent jau mėnesiui pasibaigus, nepamato, kad yra permoka arba nedamoka. Tada tikrai betvarkė jų finansiniame ūkyje.
As irgi asmeniskai neskambinu, bet vaipytis, kad nervuoja permokos nereiketu. Tai jei jau nervuoja buhalteriniai dydziai ir likuciai, gal darba reiktu keisti. O bet kokias permokas pripazistu pajamomis jei sueina ieskinio senaties terminas kuris numatytas Civiliniame kodekse. Ir problemos nelieka. Kas rupestingesni buhalteriai yra, likuciu suderinimo metu susitariame del permokos likimo.
Kiekvienas gali suklysti. Bet kas suklydo tas ir turi ieškoti būdų kaip ištaisyti savo klaidą. O jeigu betvarkė buhalterijoje ir nemato akivaizdžiu klaidų, tai jau ne mano problemos. Todėl niekad ir neskambinu, nebent pastovus klientas, visada tvarkingai mokantis ir turiu buhalterės kontaktus.
Kaip gerai, kad jus niekada nesuklydote su mokejimais.
O mane nervina tie kapeikiniai permokėjimai. Permokėtų padorią sumą, tai bent pasinaudotume kurį laiką jų pinigais
Aš palieku iki metinių suderinimo aktų. Kodėl turiu daryti svetima darbą? Jų pinigai, tai ir turi būti jų galvos skausmas, kaip jos susigrąžinti.
teisingai
Kasip įprastai darote dėl klientų permokų, kai pavyzdžiui klientai juridiniai asmenys ir per klaidą permoka sąskaitą. Kreipiatės į juos dėl permokos, ar paliekate permoką kabėti, kol pats klientas kreipsis dėl permokos grąžinimo ar sudengimo?
Dažniausiai pati skambinu ir pasakau, kad permokėta. Jau taip pasitaiko, kad tie permokėtojai patys nesusižiūri, tai lieka man imtis iniciatyvos ir pasiūlyti atsiimti pinigus ar sudengti.