Labai prašau pakonsultuokite, pagal mane pirmu gali, antru ne, bet nesuprantu kaip sumuojasi tos visos akcijos...
pirmuoju atveju, UAB „X“ atitinka PMĮ 5 str. 2 dalyje nurodytas darbuotojų skaičiaus ir pajamų sąlygas, šios bendrovės du akcininkai (UAB „A“ ir UAB „B“) paskutinę mokestinio laikotarpio dieną kiekvienas valdo po 50 proc. UAB „X“ akcijų ir po 25 proc. akcijų kitoje įmonėje (UAB „Y“). Ar UAB 'X" gali taikyti 5 proc. lengvatinį pelno mokesčio tarifą?
antruoju atveju, UAB „X“ du akcininkai (UAB „A“ ir UAB „B“) paskutinę mokestinio laikotarpio dieną kiekvienas valdo po 50 proc. UAB „X“ akcijų, po 25 proc. akcijų UAB „Y“, ir po 50 proc. akcijų UAB „Z“. Ar UAB "X" ir UAB "Z" gali taikyti 5 proc. lengvatinį pelno mokesčio tarifą?
kiek žinau, tai notaras įstatų neruošia,jis tik tvirtina.
Laba diena. O jei pavyzdžiui "per notarą" darytume, ar tik įstatus ir steigimo aktą paruošia, ar ir Rc formas užpildo?Ar RC formas patiems reiktų pildytis?
di-NEREIKIA NIEKO.Atsidarote sąskaitą vieną. Juk kas tai Įstatinis kapitalas? Jis bus Kredite "ant popieriaus", o pačias lėšas leisite įmonės reikmėms".
Steigiant įmonę iš karo ir skiriamas direktorius.
Kada įmonė įregistruojama yra išduodamas ESI išrašas. Ir po įregistravimo per 3 d.d. VMI ir SODRA direktorių prijungia automatiškai prie savo duomenų bazių.
Banke sąskaita (einamoji) atidaroma su ESI išrašu.
Kada jau direktorius mato viską visose sistemose, įdarbina save, buhalterį ir suteikia kitiems asmenims (pvz. buhalteriui) teikti deklaracija VMI, SODROJE, naudotis mano VMI.
Dėl darbų saugos nežinau, bet pagal logiką jei jau yra samdomų darbuotojų darbų saugos dokumentai reikalingi.
Ačiū už atsakymus.
Bet turiu ir vėl pora klausimukų: pirmiausia atsidaryti kaupiamjąją sąskaitą įstatinio kapitalo įnešimui, o po to einamjąją?
Ir ar darbo inspekcijai nereikia prisiduoti?
Tai taip per Jadis ir teikiu bet neprima liko 2 akcijos kurias norėtų perleisti ir neleidžia sistema
nori vienas akcininkas perleisti savo akcijas kitam akcininkui tai liktu vienas akcininkas turintis 100 bet registru centras to padaryti neleidžia pildant išmeta lentutę kad UAB turi būti 2 akcininkai gal kas turėjote tokia situacija kaip sprendėte
Akcininkų pokyčiai registruojami JADIS sistemoje. Tik akcijų perleidimas, jei jos sudaro daugiau kaip 25 proc. akcinio kapitalo, turi būti forminamas notariškai.
Turbūt samdysime ir mes.
Kokie būtų pirmi darbai gavus išrašą iš RC kai jau UAB bus įregistruota? Daug yra ir kitame forume informacijos, bet neatidaro šių puslapių.
UAB steigia vienas akcininkas.
Tai pirmu atveju reikalingas akcininko sprendimas įdarbinti direktorių nuo pirmos dienos po UAB įkūrimo, taip pat akcininko sprendimas įdarbinti buhalterį ir formos pateikiamos sodrai.
Antru atveju pateikti VMI apie įmonės egzistavimą.
Trečiu atveju jei šiuo metu dirbs tik direktorius ir buhalteris reikia sutvarkyti darbo saugos dokumentus.
Ar taip pradžią įsivaizduoju? Nors ant kelio galit užvesti?
Su el.parašu įmonę įsteigti labai paprasta, jei asmuo moka naudotis valstybinėmis sistemomis. Ir pigu.
Steigiant įmonę iš karo ir skiriamas direktorius.
Kada įmonė įregistruojama yra išduodamas ESI išrašas. Ir po įregistravimo per 3 d.d. VMI ir SODRA direktorių prijungia automatiškai prie savo duomenų bazių.
Banke sąskaita (einamoji) atidaroma su ESI išrašu.
Kada jau direktorius mato viską visose sistemose, įdarbina save, buhalterį ir suteikia kitiems asmenims (pvz. buhalteriui) teikti deklaracija VMI, SODROJE, naudotis mano VMI.
Dėl darbų saugos nežinau, bet pagal logiką jei jau yra samdomų darbuotojų darbų saugos dokumentai reikalingi.
prie to paties
nori vienas akcininkas perleisti savo akcijas kitam akcininkui tai liktu vienas akcininkas turintis 100 bet registru centras to padaryti neleidžia pildant išmeta lentutę kad UAB turi būti 2 akcininkai gal kas turėjote tokia situacija kaip sprendėte
Labas rytas
Turbūt samdysime ir mes.
Kokie būtų pirmi darbai gavus išrašą iš RC kai jau UAB bus įregistruota? Daug yra ir kitame forume informacijos, bet neatidaro šių puslapių.
UAB steigia vienas akcininkas.
Tai pirmu atveju reikalingas akcininko sprendimas įdarbinti direktorių nuo pirmos dienos po UAB įkūrimo, taip pat akcininko sprendimas įdarbinti buhalterį ir formos pateikiamos sodrai.
Antru atveju pateikti VMI apie įmonės egzistavimą.
Trečiu atveju jei šiuo metu dirbs tik direktorius ir buhalteris reikia sutvarkyti darbo saugos dokumentus.
Ar taip pradžią įsivaizduoju? Nors ant kelio galit užvesti?
Supratau, ačiū.