Dirbu įmonėje kuri gamina detales.Jas pakuojam į maišelius ir panaudotas kartonines dėžes.Parduodam Lietuvoje ir Latvijoje.Svoriai surašomi tik parduodant Latvijoje.Ar mums kas nors keisis ?
Dirbu įmonėje kuri gamina detales.Jas pakuojam į maišelius ir panaudotas kartonines dėžes.Parduodam Lietuvoje ir Latvijoje.Svoriai surašomi tik parduodant Latvijoje.Ar mums kas nors keisis ?
Pati apskaita neturėtų keistis, bet duomenų pateikimas tai keisis. Tai bus savotiškas pakuotės isaf'as Gruodžio pradžioje eisiu į seminarą, tikiuosi, išaiškins, kaip reikės susikalbėti su tuo GPAIS'u
Kas naujo su tom pakuotėm? Gal galite pakomentuoti ir nuorodą duoti? Iš tikro jos turime,nedUG,BET REIKIA DARYTI. Į seminarą reikia eiti savo pinigais,nebuvau.
Kas naujo su tom pakuotėm? Gal galite pakomentuoti ir nuorodą duoti? Iš tikro jos turime,nedUG,BET REIKIA DARYTI. Į seminarą reikia eiti savo pinigais,nebuvau.
Ar jau darėte tas pakuotes? Aš tik dabar praėjau skaityti ,ir šiurpas pradėjo kratyti. Nelabai supratau, iki galo ir nepaskaičiau. Tai kaip anksčiau pasidaryti lenteles, padaryti deklaraciją ir nusiusti, susimokėti negalima? Taip yra ką veikti, dabar dar šitą dalyką reikia studijuoti. Nuraminkite kas nors. Mes perkame prekes iš ES, Iš trečių šalių, pakuotė yra.Aišku, visada vėlavau, o dabar išviso pasimečiau,
Parašykite kas nors paprasčiau,labai prašau.Kaiturėsiu kokios informacijos(nebūtinai šia tema),pažadu pasidalinti...
Paprasta kalba kalbant: visą pakuotės apskaitą, ką dabar darome visokių lentelių , žurnalų ir pan. pagalba, reikės perkelt į GPAIS. Na, kiek ten to darbo, ką ir komentuot. Siaubas. Nežinau, ar Jūs esate kokio Žalio taško ar PTO nariais. Mes esame. Bet PTO dar mūsų "neįkėlė" į sistemą. Mes dar turime apmokestinamųjų gaminių (filtrai, amortizatoriai). Tai GIA jau sutvarkė tą įkėlimą. Pradėjau vest AG sąrašą, bet sustojau vien dėl PTO. Kurie AG be pakuotės, tuos galėjau suvest, o kas su pakuote ir stop. Mat reikia tuo pačiu ir visą pakuotę surašyt, o mes dar "neįkelti". Iki vasario 28 d. reikia bent "pasivaident" tame GPAISe. Tai prisijunkit ir užpildykit įmonės rekvizitus. O paskui iki liepos jau reikės pamažu viską sudėliot... Na, man su AG tai nėra sudėtinga, galima ir rankomis suvedinėt, tik dvigubinasi darbas (pirmiau vistiek į savo lenteles susivedu). Bet ką su pakuote daryt - nežinau. Prašysiu, kad programuotojai padarytų modulį (dirbu su Pragma). Nes neįsivaizduoju, kaip reikėtų vien pakuotės sąrašą įkelt, kai prekių pas mus tūkstančiai, o kiekvienos pakuotę reikia aprašyt...
Tai va, kolega Kostai, ar palengvėjo ? 🙂 Tobulėjam, ką ir pasakyti. Paskui už tai vieną mygtuką paspausim ir ataskaita, deklaracija bus kaip ant delno Sėkmės
https://issuu.com/zaliasistakas/docs/pakuo__i___atliek___tvarkymas_-_mok/62
Rimantė,
Labai Jums ačiū
Sveiki,
Dirbu įmonėje kuri gamina detales.Jas pakuojam į maišelius ir panaudotas kartonines dėžes.Parduodam Lietuvoje ir Latvijoje.Svoriai surašomi tik parduodant Latvijoje.Ar mums kas nors keisis ?
Dirbu įmonėje kuri gamina detales.Jas pakuojam į maišelius ir panaudotas kartonines dėžes.Parduodam Lietuvoje ir Latvijoje.Svoriai surašomi tik parduodant Latvijoje.Ar mums kas nors keisis ?
Pati apskaita neturėtų keistis, bet duomenų pateikimas tai keisis. Tai bus savotiškas pakuotės isaf'as Gruodžio pradžioje eisiu į seminarą, tikiuosi, išaiškins, kaip reikės susikalbėti su tuo GPAIS'u
Kas naujo su tom pakuotėm? Gal galite pakomentuoti ir nuorodą duoti? Iš tikro jos turime,nedUG,BET REIKIA DARYTI. Į seminarą reikia eiti savo pinigais,nebuvau.
Pasiskaitymui
http://www.am.lt/VI/rubric.php3?rubric_id=1863
Ar jau darėte tas pakuotes? Aš tik dabar praėjau skaityti ,ir šiurpas pradėjo kratyti. Nelabai supratau, iki galo ir nepaskaičiau. Tai kaip anksčiau pasidaryti lenteles, padaryti deklaraciją ir nusiusti, susimokėti negalima? Taip yra ką veikti, dabar dar šitą dalyką reikia studijuoti. Nuraminkite kas nors. Mes perkame prekes iš ES, Iš trečių šalių, pakuotė yra.Aišku, visada vėlavau, o dabar išviso pasimečiau,
Parašykite kas nors paprasčiau,labai prašau.Kaiturėsiu kokios informacijos(nebūtinai šia tema),pažadu pasidalinti...
Paprasta kalba kalbant: visą pakuotės apskaitą, ką dabar darome visokių lentelių , žurnalų ir pan. pagalba, reikės perkelt į GPAIS. Na, kiek ten to darbo, ką ir komentuot. Siaubas. Nežinau, ar Jūs esate kokio Žalio taško ar PTO nariais. Mes esame. Bet PTO dar mūsų "neįkėlė" į sistemą. Mes dar turime apmokestinamųjų gaminių (filtrai, amortizatoriai). Tai GIA jau sutvarkė tą įkėlimą. Pradėjau vest AG sąrašą, bet sustojau vien dėl PTO. Kurie AG be pakuotės, tuos galėjau suvest, o kas su pakuote ir stop. Mat reikia tuo pačiu ir visą pakuotę surašyt, o mes dar "neįkelti". Iki vasario 28 d. reikia bent "pasivaident" tame GPAISe. Tai prisijunkit ir užpildykit įmonės rekvizitus. O paskui iki liepos jau reikės pamažu viską sudėliot... Na, man su AG tai nėra sudėtinga, galima ir rankomis suvedinėt, tik dvigubinasi darbas (pirmiau vistiek į savo lenteles susivedu). Bet ką su pakuote daryt - nežinau. Prašysiu, kad programuotojai padarytų modulį (dirbu su Pragma). Nes neįsivaizduoju, kaip reikėtų vien pakuotės sąrašą įkelt, kai prekių pas mus tūkstančiai, o kiekvienos pakuotę reikia aprašyt...
Tai va, kolega Kostai, ar palengvėjo ? 🙂 Tobulėjam, ką ir pasakyti. Paskui už tai vieną mygtuką paspausim ir ataskaita, deklaracija bus kaip ant delno Sėkmės
O siaube.....
O kaip geriau jungtis kaip fiziniam ar juridiniam asmeniui? Jei juridinis,reikia įgaliojimo ?