Avansinis pelno mok. |
0 |
PLN204 |
1 |
Pajamos natura |
1 |
neatvykimas į darbą |
0 |
draudimo išmoka |
19 |
kas įeina į kontroliuojančios bendrovės pajamas |
0 |
Profesonalo egzaminai |
77 |
Užsienio pirkėjo nepriemoka |
1 |
statistika |
4 |
Darbo sutartis NAUJA |
12 |
Registrų centrui FA |
6 |
avansinis PM |
16 |
GPAIS konsultacijos |
7 |
PVM importo |
2 |
Pelno nuostolio ataskaita |
1 |
Psd ir vsd |
3 |
Dėl prekių nurašymo. |
1 |
pelno nesiek. fin.atskaitomybė |
24 |
PVM uždarymas |
15 |
As vakar kalbedama su uzimtumo tarnybos darbuotoja uzklausiau o ka daryti tuo atveju jei vadovas neturi el paraso ji man pasake , kad vadovas pasiraso igaliojima del dokumentu pasirasymo ir pateikimo , kad to igaliojimo pasirasyti el parasu nereikia tik kitus teikiamus dokumentus. Tai gaunasi klaustukas kaip istikruju yra reikia ar ne
Sveiki .
Noreciau paklausti kolegų dėl darbo užmokesčio buhalteriui . Imonėje paskelbta pratsovos iki 04 13 d. bet kaip zinote buhalteriui yra dabar ka veikti su covid 19 formu teikimu ir panas. Visiems darbuotojams už prastova mokesime po 607 Eur ,na o kiap del buhalterio ,jie nedirbantys gaus po 607 Eur ,o buhalterei kaip dirbanciai taip pat 607 Eur,kazkaip nesazininga ? Ka manote
Šio įgaliojimo elektroninę (skenuotą) kopiją, pasirašytą direktoriaus elektroniniu parašu, įgaliotas asmuo (buhalteris) pateiks Užimtumo tarnybai su kitais dokumentais, reikalingais subsidijai gauti. Šiuos dokumentus savo elektroniniu parašu pasirašys vyr. buhalteris.
Dėl dokumentų teikimo, kai vadovai neturi elektroninio parašo
Dokumentus dėl subsidijų teikimo galima teikti ne tik elektroniniu paštu, bet ir siunčiant paprastu paštu (rekomenduojama - registruotu paštu). Tokiu atveju dokumentai ir įgaliojimas (vadovo patvirtinta kopija), suteikiantys teisę pasirašyti el. parašu ir pateikti dokumentus Užimtumo tarnybai, gali būti siunčiami paprastu paštu į artimiausią Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo skyrių, kurio teritorijoje įmonė yra registruota.
Bet o neturi vadovas tą įgaliojimą pasirašyti el. parašu?Nes pavyzdžiui vadovas neturi el. parašo:(
Ačiū
norėjau patikslinti, tai darbdavys turi suteikti buhalterei įgaliojimą teikti dokumentus dėl subsidijos?O kaip suteikti įgaliojimą gal kas pagelbėtų?
igaliojimo popierini varianta pasirasote ir pateikite kartu su visais teikiamais dokumentais
Laba diena,
norėjau patikslinti, tai darbdavys turi suteikti buhalterei įgaliojimą teikti dokumentus dėl subsidijos?O kaip suteikti įgaliojimą gal kas pagelbėtų?
Ačiū Ger. Valia
Visiškai susimaišiau.
Anksčiau savininkei mokėjom kas mėn 607 €.
tai už kovo mėn reikia išsimokėt , ar kaip ?
jei turit pinigų ,galit mokat.
Nesvarbu savininkui kiek ir kada mokate,vistiek GPM sumokate pasibaigus metams.
e mažiau 3 val., vadinasi, daiugiau galima... Dar skaitykim, dar laukim išaiškinimų...
Ačiū už samprotavimus, gilinamės toliau:
"Taigi dalinę prastovą galime skelbti tuomet, kai darbuotojas nedirbs 2 ir daugiau darbo dienų per savaitę ar tris ir daugiau valandų per darbo dieną. Kai darbo nėra vienai valandai per dieną ar vienai dienai per savaitę, prastova neskelbiama. "
Na laukiame 7 VDI įstatymo pakeitimo.