Atostoginiai |
1 |
Registrų centrui FA |
9 |
Maža įmonė FA |
16 |
darbo sutartis |
3 |
Darbas |
1 |
Automobilio pardavimas . |
12 |
PLN204 |
5 |
NPD |
2 |
dividendai |
142 |
komandiruotė su darbuotojo automobiliu |
0 |
PVM sask.uz automob.remonta |
1 |
IFRS 16 |
0 |
PVM sask.fakt. |
2 |
Komandiruote |
1 |
Avansinis pelno mok. |
1 |
Pajamos natura |
1 |
neatvykimas į darbą |
0 |
draudimo išmoka |
19 |
kas įeina į kontroliuojančios bendrovės pajamas |
0 |
Atšaukimą darot pas save, parašot įsakymą. Nors VDI kalba apie atšaukimus, bet nėra jokios formos jiems pranešt. Dar pavasarį taip pat buvo, atšaukėm darbuotojus, o VDI nieko nepranešinėjom. Gavom visas subsidijas, UT viskas tiko.
Galit įsakymą rašyt kaip mano. Parašot prastovai, paskui parašot atšaukimui. Man taip gavosi po 4 įsakymus: prastovų ir atšaukimų, kiekvienam darbuotojui atskirai. Vienam darbuotojui išpuolė 2 savaitės prastovų, kitiems dviem - po vieną.
Nuo vasario mes jau nebeskelbiam prastovų. Mačiau naują pranešimo VDI forma, jo, prisigalvojo naujų "kliaučių", kad tik sudėtingiau... Ir jungtis per paštą... o jei paštas ne per gmail..., kažin, kaip tada? Pvz. mano asmeninis tai su ...gmail. o darbinis yra darbinis, ne ...gmail.
Sveiki.Įmonėje nustatyta įprasta 5 d.d. savaitė.40 val. Prastovos įsakymas yra nuo 2021.02.08-2021.02.28 ar prastovos įsakymas turi būti nuo 2021.02.08-2021.02.26 nes vasario 27,28 yra nedarbo dienos.
Dar noriu paklausti, dabar dėl prastovų darbo inspekcijai reikia siusti įsakyma, kai įsakymas yra žmonių grupei. Ar įsakymas turi būti su direktoriaus parašu ir su parašais darbuotojų, kad susipažino su įsakymu.Ar galima tiesiog kompiuteryje padaryti PDF formatą ir išsiusti, bet bus be parašų.
Aš įsakymą PDF forma prikabinau, darbuotojai pasirašą antoje pusėje, bet to puslapio nesiunčiau.
Noriu paklausti, per kur pasirašinėjate UZT dokumentų paketą. Anksčiau visus dokumentus nuskenuodavau į vieną PDF okumentą ir pasirašydavau per Gosign, bet dabar reikia pateikti ir Excel lentelę kartu...
Noriu paklausti, per kur pasirašinėjate UZT dokumentų paketą. Anksčiau visus dokumentus nuskenuodavau į vieną PDF okumentą ir pasirašydavau per Gosign, bet dabar reikia pateikti ir Excel lentelę kartu...
dokumentus pasirašau su Signa Web
Pasinagrinėkit formas, kurias reikės pildyti ir taps daug aiškiau.
Laba diena.Įmonėje yra 6 darbo dienų savaitė už sausio mėn 165 h.. Sausio men darbuotojai buvo dalinėse prastovose.Už prastovas mokėsime MMA 642/165 yra 3,8909 gaunasi mažesnis valandinis įkainis dėl sausio mėn valandų..Ar reikia už prastovas mokėti 3,93
DS numatyta darbo užmok. 1200/165 yra 7.2727 ir padauginsiu iš dirbtų valandų. Ar teisingai skaičiuoju.
Ką siūsti į užimtumo tarnybą dėl prastovų už sausio mėn.? Ar niekas nepasikeitė? Visą krūvą dokumentų kaip ir del subsidijos DU, dar pridedant DU žiniaraštį tame tarpe prastovose?
Viskas čia. Naujos prašymo ir pasiūlymo formos, o toliau - įsakymai apie prastovas ir atšaukimą iš jų bei DU išmokėjimą pagrindžiantys dokumentai.
https://uzt.lt/kas-keisis-del-prastovu-subsidiju-darbdaviams-nuo-sausio-1-d/
sakykit , dokumentus apie atlyginimų išmokėjimą reikia pristatyti visų darbuotojų ar tik tų kuriems prastovos
kurie prastovose, nes už juos bus mokamos subsidijos