Derinant likučius su įmone išlindo klaida, į buhalteriją nebuvo patekusi sąskaita iš praėjusių metų 02 mėn. Ar galių šią sąskaitą įtraukti į šių metų 10 mėn ar reikia taisyti balansą už praėjusius metus? ir kaip bus su PVM susigrąžinimu ar galiu traukti šią s-tą į PVM deklaraciją?
Rekomenduoju paskaityti įmonės AP, PVM įstr ir B įst.
18 straipsnis. Klaidų taisymas
1. Pinigų apskaitos dokumentus taisyti draudžiama. Jei padaryta klaida, pinigų apskaitos dokumentas anuliuojamas ir surašomas naujas.
2. Visuose apskaitos dokumentuose draudžiama taisyti dokumento surašymo datą.
3. Apskaitos dokumentuose galima taisyti kiekį, sumą ir tekstą, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytą apskaitos dokumento rekvizitą. Taisant klaidą, klaidingas tekstas arba skaičius perbraukiamas taip, kad galima būtų juos perskaityti, ir įrašomas teisingas tekstas arba skaičius. Šalia ištaisyto įrašo pasirašo taisomą apskaitos dokumentą pasirašę asmenys ir nurodoma taisymo data. Tokie taisymai daromi tik dokumento surašymo metu.
4. Klaidos apskaitos registruose, pastebėtos iki metinės finansinės atskaitomybės sudarymo ir patvirtinimo, gali būti taisomos perbraukiant klaidingą tekstą ir skaičių taip, kad būtų galima juos perskaityti, ir įrašant teisingą skaičių ar tekstą arba surašant buhalterinę pažymą. Šalia ištaisyto įrašo pasirašo taisomą dokumentą pasirašę asmenys ir nurodoma taisymo data. Klaidos apskaitos registruose, pastebėtos po metinės finansinės atskaitomybės sudarymo ir patvirtinimo, taisomos tik surašant buhalterinę pažymą.
Straipsnio pakeitimai:
Nr. IX-1668, 2003-07-01, Žin., 2003, Nr. 73-3347 (2003-07-23)
Jei suma nėra reikšminga, tai tuomet taip, gali traukti į šiuos metus.