Labas vakaras.
Sudaryta nuomos sutartis 10 metų. Šįmet planuojama remontuoti tik nedidelę dalį patalpų. Viską moka Nuomininkas ir tai bus sąnaudos šiais metais. Kaip kitais metais bus nežinau. Bet kadangi remontas nepagerins savybių tai dėsiu į sąnaudas. Tai dabar kaip būtų aiškiau daryti kad matytusi kiek iš viso remontui buvo skiriama pinigų. ? Jei dėsiu tiesiogiai į išlaidas tai nesimatys. Gal per kokią klasę vesti tas išlaidas?
Įvedu gavimą
D 24412 K 2445
D 6312 K 2445. Įvedu dar įvedu kasos pajamų orderį
D 2445
K 2714(KASA)
Ar taip?
Gal į programą nereikėjo vesti KPO, nes dabar dvigubinasi suma
Darbuotojas apmokėjo iš savų pinigų.
Įvedu gavimą
D 24412 K 2445
D 6312 K 2445. Įvedu dar įvedu kasos pajamų orderį
D 2445
K 2714(KASA)
Ar taip?
Sudaryta nuomos sutartis 10 metų. Šįmet planuojama remontuoti tik nedidelę dalį patalpų. Viską moka Nuomininkas ir tai bus sąnaudos šiais metais. Kaip kitais metais bus nežinau. Bet kadangi remontas nepagerins savybių tai dėsiu į sąnaudas. Tai dabar kaip būtų aiškiau daryti kad matytusi kiek iš viso remontui buvo skiriama pinigų. ? Jei dėsiu tiesiogiai į išlaidas tai nesimatys. Gal per kokią klasę vesti tas išlaidas?
Subsąskaitą sąnaudose susikurkite jei norite tam tikslui.