Imone be finansininko |
5 |
naktinis darbas |
3 |
atostogos po dekretinių |
1 |
mokesčių gražinimas |
1 |
sąskaitų planas |
4 |
Pelno (nuostoliu) ataskaita |
2 |
Pakuotė |
5 |
atostoginiai ir NPD |
7 |
FR0671 |
5 |
Atleidimas |
8 |
patalpu nuomos mokestis |
3 |
taršos mokestis |
26 |
NPD taikymas, kai vaikui 18 |
6 |
Aplinkos taršos mok. |
7 |
Tarpusavio užskaita |
16 |
PVM atstatymas |
4 |
PLN204 |
2 |
hipoteka |
1 |
moesciu atgavimas |
2 |
Viktorija, įmonės nesusijusios., kiek žinau.
Aš tai nesivelčiau taip sudėtingai.Jūs skolingi jiems tam tikrą sumą.Jie skolingi Jums.Pasikeiskite kasos orderiais ir kvit.?
Pasikeisti negalima, o kur po to įrodymai, kad sumokėta, kad darbai atlikti, ir kodėl buhalteris sudaro sutartį???Bet geriausiai tai sutartyje apie užskaitas nieko nerašyti, o po to užskaitą padaryti, po atliktų darbu ir s.f. išrašymo ir viskas.darykite paprasčiau. Nurodyti ilgesnius tarpusavio atsiskaitymo terminus ir viskas.Taigi yra darbu kainos nurodomos ir atsiskaitymo terminaiSekmės.
Kad buhalteris sudaro sutartį visai nesistebiu.Tiesiog daugelis didelių firmų buhalterių(tik neįsižeiskite) net neįsivaizduojate,kokius darbus atlieka provinzijos mažų firmelių buhalteriai-jie ir direktoriai ir valytojai.Todėl ir sakau,kam taip sudėtingai.Sudaryk sutartį,kad už aqutomobilį skolingi tokią tai sumą,sumokama,tarkim per metus.Už atliktus darbus kita sutartis įvertinant juos tam tikra pinigų suma,per tam tikrą laikotarpį.Po to tai sumai kuri turi būti užskaityta už automobilį pasikeičiat kasos pajamų orderiais ir abiejų pusių skola pranyksta.Nematau problemos.Daug kartų esu taip dariusi.Perku medieną-įmonė išrašo man sąsk.,už tai atlieku transporto paslaugas tai įmonei -aš išrašau sąskaitą.Paikeičiam orderiais ir viena kitai neskolingos.
Loreta, nesvarbu ar didelė ar maža įmonė, buhalteris visus įmonėje vykstančius ūkinius įvykius turi registruoti taip kaip jie vyksta. Jei atsiskaitoma pinigais, taip ir registruojama, jei atsiskaitoma mainais, taip ir parodoma. Sutartyje atsiskaitymo tvarka turi būti numatyta taip kaip bus atsiskaitoma ( tokia tai dalis pinigais, tokie tai dalis darbais/paslaugomis) Tai reikalinga nurodyti ne dėl mokestinių prievolių, o dėl juridinių niuansų, kad viena šalis kitai šaliai po to nereikštų jokių teisinių pretenzijų. Atlikus darbus ir išrašius PVM SF daroma užskaita ir visa problema pasibaigia. VAS draudžia užskaityti pvz. bendrai visą kreditorinę su debitorinę sąskaitas, o atskirai pagal įmones , jei ta pati įmonė apskaitoje ir debitorius ir kreditorius, užskaita nedraudžiama.
Tai patarkite ar teisingai darau: parduodama tą automobilį privalau išrašyti PVM s.f.. O kai pirkėjas atlieka darbus, jis išrašo mums PVMs.f. už atliktus darbus; tada mes jiems apmokam 30 procentų grynais(taip numatyta sutartyje), o kaip užskaityti teisingai tuos 70 procentų(kurie skirti skolos mažinimui už parduotą automobilį)? Gal pasirašyti tarpusavio užskaitos aktą???