Sveiki. Sakykit kaip jūs registruojat gavę vykdomą raštą išskaitas kas mėnesį, tam kad po to įvykdžius visus išlaikymus iki pabaigos galėtumėt atgal išsiųsti anstoliui iš kur jį gavot. Aš tai pasidarau lentelę kur grafa priskaičiuotas atlyg. atskaičius mokesčius, išskaitos suma ir kiek dar lieka išskaityti. O kaip daro kiti?Gal turit kas kokią ekselinę formą pasidarę.Būtų įdomu pasižiūrėti.Ačiū.
Sveika, aš tai pildau šitokią knygą, ją turiu kompe, bet pasidariau spaustuvėje it popierinį variantą.
Ačiū.Ir aš panašiai pildau.Bet va paskaičiau "Bhalterijos" aikraštyje 2008-01-07 Nr. 1 ten auditorė rašė apie tas išskaitas.Buvo pavizdys kaip skaičiuojasi 20pocneviršMMA ir 70proc virš MMA ir ten vuvo pavizdys kaip turi būti vedama vykdomųjų dokumentų apskaitos knyga.ten yra tokia grafa mokėtinas DU neviršMMA, mokėtinas DU viršMM ir t t esmė tame kad labai smulkiai viskas iššifruota.dabar susimakalvau gal tikrai taip reikia vesti tuos duomenis.Ar vedat kas nors taip smulkiai?O jei ką sudomino galiu padaryt tą žurnaliuką kaip ten parodyta tam laikraštyje.
niu ką padariau aš tą žurnalą pagal auditų duotą pavizdį pažiūrėkit įvertinkit pasakykit ar naudotumėt savo įmonėje tokį.