Sveiki, ką darote, kai direktoriai neturi dokumentų už praėjusius laikotarpius ir kalba eina apie pirkimus iš maxima, senukai, kur būna išduodami tik kvitai (tikrai savitarnoje sf neišsirašinėjo)? Kabinate kaip ant atskaitingo asmens skolos?
Sveiki, ką darote, kai direktoriai neturi dokumentų už praėjusius laikotarpius ir kalba eina apie pirkimus iš maxima, senukai, kur būna išduodami tik kvitai (tikrai savitarnoje sf neišsirašinėjo)? Kabinate kaip ant atskaitingo asmens skolos?
Kvitai be faktūrų netinka.
Per savitarną sąskaitas leidžia išsirašyti ribotą laiką.
Kam kabinti tokius ant atskaitingo? Nebent mokėjo įmonės kortele.
Taip, V, pirkimai iš įmonės kortelės. Ar kabinti ant atskaitingo būtų teisingiausias sprendimas? Padėkite prašau:)
Aš matyt taip ir daryčiau, jei kortele naudojasi vienas asmuo.
Jei faktūrų tikrai sako, kad neturi.
O per isaf kryžminimus nesimato, kad būtų faktūros tokios?
Jei yra kvitai, faktūros matosi, tai tiekėjo galima paprašyti ir atsiųs net ir senesnes sąskaitas.
Aš matyt taip ir daryčiau, jei kortele naudojasi vienas asmuo.
Jei faktūrų tikrai sako, kad neturi.
O per isaf kryžminimus nesimato, kad būtų faktūros tokios?
Jei yra kvitai, faktūros matosi, tai tiekėjo galima paprašyti ir atsiųs net ir senesnes sąskaitas.
Įmonė ne PVM mokėtoja, reikia man viską iš pradžių už kelis metus susivesti.... Jokių dokumentų visai nėra išsaugota, išskyrus banko išrašai. Tai pirkimus iš įmonių (pagal banko išrašus, kur matau už ką mokėta) susirinksime iš tiekėjų, o parduotuvės atsiskaitymus teks kabinti ant atskaitingo. Labai ačiū už pagalbą, norėjosi pagalbos iš patyrusio buhalterio ir ją gavau 🙂
Įmonė ne PVM mokėtoja, reikia man viską iš pradžių už kelis metus susivesti.... Jokių dokumentų visai nėra išsaugota, išskyrus banko išrašai. Tai pirkimus iš įmonių (pagal banko išrašus, kur matau už ką mokėta) susirinksime iš tiekėjų, o parduotuvės atsiskaitymus teks kabinti ant atskaitingo. Labai ačiū už pagalbą, norėjosi pagalbos iš patyrusio buhalterio ir ją gavau 🙂
Įmonė ne PVM mokėtoja, reikia man viską iš pradžių už kelis metus susivesti.... Jokių dokumentų visai nėra išsaugota, išskyrus banko išrašai. Tai pirkimus iš įmonių (pagal banko išrašus, kur matau už ką mokėta) susirinksime iš tiekėjų, o parduotuvės atsiskaitymus teks kabinti ant atskaitingo. Labai ačiū už pagalbą, norėjosi pagalbos iš patyrusio buhalterio ir ją gavau 🙂
O parduotuvės irgi galite. Pvz. Depo jei matote kortele atsiskaitė, tai už pinigus kopijas gausite.
Įmonė ne PVM mokėtoja, reikia man viską iš pradžių už kelis metus susivesti.... Jokių dokumentų visai nėra išsaugota, išskyrus banko išrašai. Tai pirkimus iš įmonių (pagal banko išrašus, kur matau už ką mokėta) susirinksime iš tiekėjų, o parduotuvės atsiskaitymus teks kabinti ant atskaitingo. Labai ačiū už pagalbą, norėjosi pagalbos iš patyrusio buhalterio ir ją gavau 🙂
O parduotuvės irgi galite. Pvz. Depo jei matote kortele atsiskaitė, tai už pinigus kopijas gausite.
Labas rytas, kolegos. O kuria data turi būti vedami dokumentai, jeigu apskaita netvarkyta nuo 2020 m.? Viską vesti perspektyviu būdu 2023.01.01? FAR ir PLN204 teiktos nulinės.
Kvitai be faktūrų netinka.
Per savitarną sąskaitas leidžia išsirašyti ribotą laiką.
Kam kabinti tokius ant atskaitingo? Nebent mokėjo įmonės kortele.
Tame ir problema, kad nei kvitų, nei sąskaitų nėra, o yra tik banko išrašai. Kažkur gi turiu užkabinti išleistus pinigus 🙂
Per savitarną sąskaitas leidžia išsirašyti ribotą laiką.
Kam kabinti tokius ant atskaitingo? Nebent mokėjo įmonės kortele.
Taip, V, pirkimai iš įmonės kortelės. Ar kabinti ant atskaitingo būtų teisingiausias sprendimas? Padėkite prašau:)
Aš matyt taip ir daryčiau, jei kortele naudojasi vienas asmuo.
Jei faktūrų tikrai sako, kad neturi.
O per isaf kryžminimus nesimato, kad būtų faktūros tokios?
Jei yra kvitai, faktūros matosi, tai tiekėjo galima paprašyti ir atsiųs net ir senesnes sąskaitas.
Jei faktūrų tikrai sako, kad neturi.
O per isaf kryžminimus nesimato, kad būtų faktūros tokios?
Jei yra kvitai, faktūros matosi, tai tiekėjo galima paprašyti ir atsiųs net ir senesnes sąskaitas.
Įmonė ne PVM mokėtoja, reikia man viską iš pradžių už kelis metus susivesti.... Jokių dokumentų visai nėra išsaugota, išskyrus banko išrašai. Tai pirkimus iš įmonių (pagal banko išrašus, kur matau už ką mokėta) susirinksime iš tiekėjų, o parduotuvės atsiskaitymus teks kabinti ant atskaitingo. Labai ačiū už pagalbą, norėjosi pagalbos iš patyrusio buhalterio ir ją gavau 🙂
Tokiu atveju manau taip ir darykit.
O parduotuvės irgi galite. Pvz. Depo jei matote kortele atsiskaitė, tai už pinigus kopijas gausite.
O parduotuvės irgi galite. Pvz. Depo jei matote kortele atsiskaitė, tai už pinigus kopijas gausite.
Kurios čia parduotuvės jums dabar išrašys sąskaitas už kelis metus atgal?
Kaip ir sakiau, jei buvo išrašyta sąskaita, bet ji pamesta, tai galima tiekėjo paprašyti kopijos.
Labas rytas, kolegos. O kuria data turi būti vedami dokumentai, jeigu apskaita netvarkyta nuo 2020 m.? Viską vesti perspektyviu būdu 2023.01.01? FAR ir PLN204 teiktos nulinės.