Laba diena mielos kolegos. Jau negaliu normaliai dirbti dėl to, kad skambino ir skambino dėl kryžminio patikrinimo. Reikia suprasti, kad kartais ir dažnI gaunate dokumentus vėliau arba buna, kad pameta atskaityngas asmuo. Jus man pasakykite kodėl vyksta toks nesusipratymas. Tie kurie skambina, jiems nėra ko užsiimti tik tikrinti ir žiūrieti ar mano buhalteriją sutvarkyta teisingai. Dar skundžiasi direktoriams. Aš galiu darbą prarasti tik dėl tokio nesamoningo skambučio. Jūs supraskyte, tai sugalvojo VMI tai tėgu jie ir aiškinasi. Aš apsoliučiai nelendu net pastėbėjusi nesutapimus iSAF, nes tai ne mano reikalas. Gal jums taip reikia šiai dienai. Bukim mandagus ir supratingos.
Apie kokį mandagumą šnekate? Turi būti teisingai atliktas darbas, tada niekas ir neskaminės.
Aš gi kalbu apie tai, kad dokumentai ateina pavėluotai arba iš vis neateina. Ir su kiekvieną įmonę aiškintis??/
Jei nėra įmonėje tvarkos, tai ir dokumentai ''neateina.''
Aš pritariu BUHALTERĖ.Reikėtų būti supradingiems.dėl nesutapimų reikėtų kreiptis tik į buhalterę,jokiu būdu ne į vadovą ar į ką nors kitą.Ojau tada buhalterė gali aiškintis su darbuotojais.Juk vadovas nesupras,kad tai ne jo klaida.Be to gal reikėtų atkreipti dėmesį ir į nesutapimo svarbą ir į laiką.
Nesutinku su tokiu pasakymu. Dirbau vienoje įmonėje, kur buhalterija buvo tvarkingai vedama, o atsirasdavo sąskaitos po 2-3 mėnesių. Gerai, kad anksčiau reikėdavo pasirašyti sąskaitas, tai tekdavo konfliktuoti su direktoriumi ir pavaduotoju, nes niekada nenorėdavo kaltę prisiimti.Bet kai parodydavom, kad jų parašas padėtas-tada sakydavo, "argi sunku patiklsinti PVM deklaraciją". Tokių atvejų su vadovais buvo ne vienas, ir ne du.
Čia atsakymas apie tai, kad netvarkinga įmonė
Šiaip nesusidūriau, bet išvada viena-jeigu skambina ir kamantinėja dėl isaf neatitikimų, vadinasi toks buhalteris neturi ką veikti įmonėje. Po to dar skundžiasi dėl mažų atlyginimų...
Jeigu rodo neatitikimus, pirmiausia peržiūrėti savo buhalteriją, palaukti kol kiti taip pat peržiūrės savo, tada gal ką nors daryti, o ne iš karto pulti aiškintis.
O geriau, kai pradeda ieškoti metams pasibaigus, kai likučiai pagal suderinimo aktą nesutampa? Mažiau laiko užims?
Aš skambinu ieškau, jeigu man išrašyta sąskaita, o aš jos neturi. Ir jeigu kyla įtarimas, kad pirkėjas neturi, neapmoka ir nedeklaruoja. O jeigu sąskaita apmokėta, bet nedeklaruota, tai ne mano problemos.
Žmogiškai suprantu BUHALTERĖ nepasitenkinimą bei rūpestį. Tačiau visiškai neskambinti kolegoms - klientams neįmanoma, dėl sekančios situacijos:
- kai pardavėjas neįtraukia į iSAF sąskaitos, tuomet pirkėjas papuola į dviprasmišką padėtį kaip elgtis, t.y. jei jis tokią sąskaitą registruoja apskaitoje bei registre, tuomet yra tikimybė jog tos sąskaitos pirkimo PVM atskaityti negali, nes pardavėjo apskaitoje jos nėra.
Kaip elgtis, žinoma skambinti pardavėjui ir teirautis.
Tačiau skambinti dėl to, kad nesutampa centas dėl apvalinimo ar neteisingai numerį įrašė mažų mažiausia būtų nekorektiška.