Kas dirba mokyklose ir veda buhalterine apskaita. Gal galima paprasyti pagalbos. As ne dirbu biudžetinėje įmonėje, bet mokausi. Ir turiu parasyti kursini apie mokytoju atlyginimus. Kaip supratau skaiciuojant DU reikia atsizvelgti i tarifikacijos saraša, darbo staza ir dar daug i ka??????. Nieko nesuprantu. Gal galima gauti kokiu nors pvz. Darbo laiko apskaitos ir darbo uzmokescio apskaitos ziniarascius. Atsiskaitymo lapeliu pvz. ir viskas kas susije su tuo. Iš anksto dekoju jei kas pades.
Up
Labas vakaras, koks bazinis atlygis, kuris dauginamas iš koeficentų. Kiek randu, tai lyg 1571,15 - 0,88 koeficento.
2.2.1.1.1.30. Kitos paslaugos. Šis straipsnis apima visas kitas, nepaminėtas 2.2.1.1.1.11–2.2.1.1.1.19 straipsniuose, paslaugų naudojimo išlaidas.
Skirstan mokionio krepšelio lėšas pagal įstaigas. Ikimokyklinės įstaigoms planuojama lėšos: vadovėliams, kvalifikacijai tobulinti, o kas bus 30 str. kitos paslaugos?, ar reikia iš ikimokyklinių įstaigų planuoti psicologinei tarnybai.?
Kuo remiantis mokyklose yra nustatomas etatų skaičius? randu tik 2003 m. sausio 9 d. Nr. 22 bet čia tik ministerijos pavaldžioms įstaigoms
Mokyklose etatų skaičių nustato steigėjas savo sprendimu.
Pvz. jei mokykla yra savivaldybės pavaldume, tai tipinė etatų struktūra nustatoma svavivaldybės tarybos sprendimu.
Aciū

Kuo remiantis mokyklose yra nustatomas etatų skaičius? randu tik 2003 m. sausio 9 d. Nr. 22 bet čia tik ministerijos pavaldžioms įstaigoms
MK sudėtyje yra numatyta išlaidų dalis tenkanti mokytojų algoms. Teoriškai lyg ir būtų prie ko, bet praktiškai nelabai.
MK yra metodika, pagal kurią yra apskaičiuojamas mokyklos finansavimas tenkantis ugdymui.
Ir tai susiję tik tiek, kad mokyklos administracija sudariusi ugdymo planus t.y. numačiusi privalomas ugdymo valandas, jei lieka finansavimo bendroje sumoje, gali laisviau pasirinkti papildomo ugdymo valandų skaičius ar mokytojams priedų apimtis už papildomus darbus.
PVZ. Mokyklos A ir B turi vienodą klasių skaičių (komplektų). Mokykloje A 1 klasėje yra vidutiniškai po 18 mokinių, o mokykloje B - vienoje klasėje yra sakykim vidutiniškai po 24 mokinius.
Logiškai galvojant ir vienoje ir kitoje mokykloje pagal ugdymo planą pvz. priklausytų pravesti po 30 savaitinių valandų matematikos.
Nes juk mokytojas tokią pat algą gauna ir dirbdamas klasėje su 18 mokinių ir su 24.
Taigi kai yra tokia situacija mokykla A, turinti mažesnį mokinių skaičių klasėje, gaus mažiau sąlyginių MK, nei mokykla B.
O išlaidų dėl mokytojų darbo užmokesčio abi mokyklos turės vienodai.
Taigi mokykla B turėdama didesnes finansavimo apimtis dar papildomai mokytojams galės skirti lėšų už papildomus darbus, o mokykla A tokių galimybių turės labai mažai.
Taigi toks suprimityvintas pavyzdys, kaip tarifikacija yra susijusi su MK.
O man gal paaiškintumėte apie mokinio krepšelio apskaičiavimą ir tarifikaciją kaip juos reikia susieti? Pagal MK metodiką tik tiek suprantu, kad pagal vaikų sk. ir kokioje vietovėje yra mokykla išvedamas sutartinių mokinių sk. jis dauginamas iš patvirtinto mokinio krepšelio ir čia skiriami mokyklai pinigai, o prie ko tada tarifikacija?
Širdingai dekoju
Ačiū, ačiū
Mokyklose dirbantiems darbuotojams (mokytojams) yra pagal ugdymo planus paskiriamas savaitinių valandų skaičius. Šio paskirstymo pagrindu yra sudaroma tarifikacija ir nustatomas pareiginias darbo užmokestis atisželiagnt į mokytojo pedagoginį darbo stažą, turimą kvalifikacinę kategoriją ir išsilavinimą.
Visa darbo užmokesčio nustatymo tvarka yra nurodyta:
http://www.smm.lt/docs/d_panele/2009-08-21-ISAK-1736.pdf
O darbo laiko apskaitos žiniaraščiai pildomi kaip ir visur, vyriausybės nustatyta tvarka:
http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=286896
Darbo apmokėjimo žiniaraščio forma, atsiskaitymo lapelio forma nusistatoma įstaigos vidaus dokumentais, bet ji tikrai niekuo neturi skirtis nei bet kurios organizacijos.
priskaičiuotas darbo užmokestis apmokestinamas vienodai kaip ir visur kitur, t.y. atskaičiuojamas gyventojų pajamų mokestis, privalomasis sveikatos draudimas, valstybinio socialinio draudimo įmokos.
TIk įmokų į garantinį fondą biudžetinės įstaigos nemoka.